اعلام نتایج آزمون سمپاد
نوشته شده توسط : sevda

نتایج آزمون مدارس سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی در سایت سازمان ملی استعداد درخشان اعلام میشه که دانش آموزایی که در این امتحان ثبت نام کردن می تونن حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم جواب آزمون رو ببینن .

 

 

آزمون مدارس سمپاد هر سال برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری برگزار میشه و دانش آموزایی که در این آزمون شرکت کردن بی صبرانه منتظر اعلام نتایج این مدارس هستن تا ببینن توستن جزو لیست قبولی سمپاد قرار بگیرن یا نه .

نتایج سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ هم مانند فرایند ثبت نام این آزمون در سایت مرکز ملی استعداد درخشان اعلام میشه و داوطلبا برای اطلاع از نتایج آزمونشون هم باید مجددا به این سایت مراجعه کنن و با وارد کردن اطلاعات لازم نتایج سمپاد هفتم و یا دهم رو ببینن .

از اونجاییه که کلیه فرایند پذیرش سمپاد به صورت اینترنتی انجام میشه و خیلی از دانش آموزا نمی دونن نتایج سمپاد چه زمانی اعلام میشه ما در ادامه این مقاله در خصوص زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس سمپاد 1400 - 1401 توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد ششم به هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

نتایج آزمون مدارس سمپاد ششم به هفتم معمولا یک ماه بعد از برگزاری این آزمون در سایت سمپاد اعلام میشه و دانش آموزایی که در این آزمون شرکت کرد باید پیگیر اطلاعیه های این سایت باشن تا از زمان اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد 1400 - 1401 مطلع بشن .

سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری آزمون ، نتایج در نیمه اول شهریور ماه اعلام شد اما چون هنوز زمان اعلام نتایج آزمون سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ مشخص نشده پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه نتایج اعلام شد مطلع بشین .

 

به محض اینکه نتایج آزمون مدارس سمپاد ششم به هفتم اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدم .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

هر سال سازمان ملی استعداد درخشان طی اطلاعیه ای زمان اعلام نتایح ازمون مدارس سمپاد رو اعلام میکنه و دانش اموزایی که در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کردن می تونن در این زمان از نتایج آزمونشون با خبر بشن .

سال گذشته نتایج سمپاد نهم به دهم در شهریور ماه اعلام شد ، هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون سمپاد نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ اعلام نشده ولی با عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض اینکه خبری در این خصوص اعلام بشه مطلع میشین .

 

به محض اینکه نتایج آزمون مدارس سمپاد نهم به دهم اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدم .

 

بیشتر بخوانید: اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

نتایج آزمون مدارس سمپاد به صورت اینترنتی در سایت sampad.medu.ir اعلام میشه و دانش آموزایی که در این آزمون شرکت کردن می تونن در زمان اعلام شده وارد این سایت بشن و با وارد کردن اطلاعات لازم جواب آزمونشون رو ببینن .

  • نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت sampad.medu.ir 

  2. انتخاب گزینه ورود از بالای صفحه

  3. وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور 

  4. ورود به پنل دانش آموزی و مشاهده نتایج

  • راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون مدارس سمپاد ششم به هفتم و نهم به دهم :

​ابتدا وارد سایت sampad.medu.ir بشین و از بالای صفحه گزینه ورود رو انتخاب کنین .

 

 

در ادامه نام کاربری و کامه عبور خودتون رو وارد کنین . ( در قسمت نام کاربری باید کد ملی و در قسمت کلمه عبور رمز عبور همگام رو وارد کنین . )

 

 

با وارد کردن این اطلاعات می تونین وارد پنل دانش آموزی خودتون بشین و که برای اطلاع از نتایج باید قسمت " وضعیت قبولی " رو ببینین اگه پذیرش شده باشین تصویر زیر رو می بینین .

 

 

در صورتی که پذیرش نشده باشین تصویر زیر براتون نشون داده میشه .

 

 

تصاویر بالا مربوط به فرایند اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد سال گذشتست که به محض اینکه تغییری در روند اعلام نتایج ایجاد بشه این تصاویر به روز رسانی میشه .

بیشتر بخوانید : دریافت کارنامه تیزهوشان

اعتراض به نتایج آزمون مدارس سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

احیانا اگه بعد از اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ از نتیجه آزمون راضی نبودین و به اون جواب اعتراضی داشتین می تونین با ورود سایت سمپاد ، درخواست اعتراضتون رو ثبت کنین ، چون سازمان آموزش و پرورش برای این دسته از دانش آموزا امکان اعتراض به نتایج رو فراهم کرده . 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص اعلام نتایج آزمون سمپاد 1400 - 1401 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید : اعتراض به نتایج تیزهوشان



سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج آزمون سمپاد چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج در شهریور ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ نتایج آزمون سمپاد در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج در سایت سازمان ملی استعداد درخشان اعلام میشه که آدرس این سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ کسایی که به نتایج آزمون سمپاد اعتراض دارن باید چیکار کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده دانش آموزا می تونن درخواست اعتراضشون رو ثبت کنن .

منبع : اعلام نتایج آزمون سمپاد





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: